I dette indlæg vil jeg kort forklare hvordan man kopier på Mac. Find svaret forneden.
Det kan være svært at vænne sig til et nyt styresystem som Mac, når man har været vant til at arbejde med Windows siden sine ungedage i skolen.
Ved at lære hvordan man kopier på sin Mac slipper man for at skulle skrive større tekster om igen, da man blot kan markere det og kopier det på en anden side eller lignende.
Udover tekster så kan man kopier mange andre ting, som filer og dokumenter, så man ikke skal flytte dem en efter en.
Det er derfor et vigtig genvejstast at lære, da det kan øge ens produktivitet både i skole og arbejde.
At kopier på en Mac er faktisk næsten det samme som på Windows. Knapperne er nogenlunde placeret samme sted.
For at indsætte det kopieret skal man blot trykke på "Command + V". Den eneste forskel der er på det er at på Mac hedder knappen "Command" og på Windows hedder den "Ctrl" eller "Control".
Til slut vil sige stort tak til avXperten, der har bidraget økonomisk støtte til dette indlæg. Her finder du et imponerende sortiment af vakuumposer og mange andre varer. Uden støtten fra avXperten kunne denne hjemmeside ikke findes.